30 Aralık 2009 Çarşamba

Senin Ne Haddine !



Zarate ve Totti atışmaları hala devam ediyor,en son Zarate,Totti'nin bittiğini söylemişti(!) bende biraz emektar sever ve Tottisever olarak çok kızdım ve sinirlendim,bugün Totti gereken cevabı vermiş:Tüm taraftarları, tüm sporcuları ve Buffon, Del Piero, Messi, Ronaldo, Kaka, Ronaldinho gibi yıldızların Noel'ini kutlarım. Unuttuğum isimler varsa onlardan da özür dilerim. Noel zamanında daha iyi insanlar olmamız gerektiğini düşünüyorum. Zarate'ye de 240 iyi dilek yolluyorum. 2010 senesinde daha çok gol atıp, tarihe geçmek istiyorum ama sanırım elimi çabuk tutmam gerek çünkü ben artık bitik bir oyuncuyum. Gerçi bu sene başında da benim için aynı şeyleri söylemişlerdi.Bunu kendi bloğundan yazmış Totti,bence Zarate böyle bir laf yiyorsa susacak artık.Ben gerçekten merak ediyorum,acaba Zarate 240 maça 11'de başladımı,tek merak ettiğim bu ...

1 yorum: