2 Kasım 2009 Pazartesi

Birazda Transfer..


Farklı isimler dönüp dolaşıyor,hepsine bakalım dedim.

Valon Behrami:Standard yükseltilicekken aynı seviyedemi kalacak anlamadım,hedeflerimiz için yeterli olmadığı kesin,ortasahaya daha iyi takviyeler yapılabilir.Bazı kaynaklarda Giovinco ile takas duydum ama böyle bir takasdan kazık yiyen taraf Juventus olacaktır.Hedefler büyükse pek yeterli değil bence.

Alan Kardec
:Değeri için 5 milyon euro konuşuluyor.Bir FM efsanesi oldu şimdiden.Vasco de Gama takımında ama İnternacional'de kiralık oynuyor.Geleceği parlak bir oyuncu,bence alınıp yine aynı takımda kirada kalmalı yada başka bir takıma kiraya verilmelidir.

Antonio Cassano:Sezon öncesi gelecekti ama gelmedi son anda yattı transferi,ama yükselen performansına bakılırsa en az 25 milyon euro istenicektir gibi geliyor bana zaten yeteneklerini sorgulamak anlamsız kaliteyi arttıracak bir isim.


Naldo:Milan ile birlikte bu transferde karşı karşıya geleceğimiz konuşuluyor,bence yararlı bir transfer olur.Ama onu Bremen Mızıkacılarından koparmak için en az 10 milyon euro gerekecektir diye düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder