9 Kasım 2009 Pazartesi

Geçen Hafta Ligimizin Enleri





Ligimizde geçen hafta güzel mücadeleler yapıldı bende ligimizim enlerini seçtim,Paylaşıyorum.

Haftanın En Karlı Takımı:Kayserispor oldu,Sivas deplasmanından 4-2'lik bir galibiyet aldılar ve Bursa'nın kaybetmesiyle birlikte Avrupa'ya yaklaştılar Makukula ve Cangele'nin uyumu bu sezon onları başarıya taşıyacaktır.

Haftanın En Süpriz Maçı:Bursaspor-Gençlerbirliği maçı oldu diyebiliriz,Bursaspor'da bütün takım bir Avrupa havası içindeydi geçen sezon son anda kaçtı fırsat ellerinden,bu hafta alınacak bir galibiyet şu anda onları 3.yapacaktı ve Avrupa'ya gitme yolu açılacaktı,ama olsun hala herşey bitmiş değil,umarım başarırlar.

Haftanın En Başarılı Oyuncusu:Hakan Arıkan ve Franco Cangele oldu.İkisi arasında çok kaldım en sonunda ikisini seçtim,Cangele yaptığı asistlerle Sivas galibiyetinin baş aktörüydü diyebiliriz ve bu yaptığı asistlerin Avrupa yolunda takımına büyük katkısı olacaktır.Diğer bir kahraman Hakan ise Trabazon galibiyetinin baş aktörüydü yaptığı kurtarışlar Beşiktaş'a 3 puan olarak döndü ve Beşiktaş'ın ligde atağa kalkmasında etkili oldu,1.kaleci olabilecek formu yakalarsa kaleyi bırakmaz diye düşünüyorum.

Haftanın hayal kırıklığı:Gökhan Ünal oldu.Sanırım böyle giderse bu sezonunda hayalkırıklığı olacak gibi,bu sezon 9 maçta 2 golü var,ve bu onun için çok kötü bir performans aslında ben onu CM'de bir sezon parlayıp ardından fos çıkan oyunculara benzetiyorum,Fatih Tekke'nin adı geçiyor ama artık bu saatten sonra çok zor gibi.

Haftanın Olayı:Fenerbahçeli yabancı oyuncuların başka takımlara gitme merakı son günlerde su yüzünde çıktı.
Roberto Carlos için zaten 2 günde bir yeni haber çıkıyor,Güiza bir televizyon programına çıkıyor yok kardeşim Türkiye ligi çok takip edilmiyor,başarısızlık şansınız yok falan diyor,sen ne yaptında bir başarın oldu sanki,adam hiç kendini sorgulamadan direk suçu Fenerbahçe'ye atıyor,sen gitsen bütün takım bayram edecek birde sitemler falan yapıyor,bugünde Alex'in eşi Daianne çıkıyor diyorki;Alex'in sözleşmesi yakında bitiyor daha tam kararımızı vermedik düşünüyoruz,ilginç yani bakalım yakında yeni haberler çıkarmı ?

Haftanın 11(2-2-4-2)'i:Hakan Arıkan-Ferrari-El Saka-Ernst-Hurşit-Arda-Gökhan.Emreciksin-Cangele-Makukula-Tum








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder