2 Kasım 2009 Pazartesi

Hotel Ruanda'nın Ardından


Juventus blogu dedik ama sonuçta ben bazı gözlemlerimide paylaşmayı seven birisiyim ki bunları paylaşacağım ayrı bir etiket ardında,Hotel Rwanda filmi arşivimde vardır.Bugün birkez daha izlemek istedim en son 3 hafta önce izlemiştim TV'de vermişlerdi.Eminim herkesin izlemesi gereken bir film.Ben kısaca anlatayım.

Filmin konusu Ruanda Katliamı gerekli bilgi Wikipedia'da var ayrıntılı biçimde.Ruanda Katliamında ezilen ve öldürülen taraf olan Tutsileri bir Hutu olan Paul Rusesabagina'nın Hutulardan koruyarak kendi müdürlüğünü yaptığı otele almasını ve binlerce Tutsinin hayatını kurtarmasını hatta ve hatta onlarcası için 50 bin poundu gözden çıkarmasını konu alıyor.Filmin sonunda verilen bilgiye göre bilanço 1 milyon tutsi ölü çok ağır bir bilanço.Eminim izleyenler vardır,izlemeyenlerde izlemeli diye düşünüyorum çünkü resmen bir insanlık dersi bu film almayanlarda izlesin belki değişirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder