4 Kasım 2009 Çarşamba

Ranieri'den Sitemler





Roma teknik direktörü Claudio Ranieri, Juventus'un kötü günler geçirdiğini belirterek, siyah beyazlı yönetimin tecrübesiz teknik adama fazla şans tanıdığını dile getirdi.

Il Corriere dello Sport
'a konuşan Ranieri, "Eğer ben Ferrara'nın pozisyonunda olsaydım, çoktan kovulmuştum. Antrenörlüğe yeni başladı ve gerçekten de iyi şeyler başaracağına inanıyorum. Ancak bu seneye kadar hiç tecrübesi olmadı. Ben takımın başındayken, o gençleri çalıştırırdı" dedi.

Daha sonra siyah beyazlı kulüpte yaptıklarını hatırlatan Ranieri, "Eğer bir teknik adam, bir sezon önce küme düşen bir takımı alıp Serie A'da üçüncü yapıyor ve Şampiyonlar Ligi'ne gitmeye hak kazanıyorsa, bu teknik adamda herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum" diyerek sözlerine devam etti.




Söylenenler bunlar e benimde diyeceklerim var Ranieri'ye :Bir kere artık olmuş bitmiş bir iş tamam teşekkürler yaptıkları için ama zaten kendisini büyük takım hocası olarak pek gören olmadığı için bu laflara karşılık vermek gerekmez,hem bence başka bir takımın başındayken bu açıklamaları yapmakda yakışık almaz.Ayrıca sanki bizi küçük takım gibi göstermiş,Şampiyonlar Ligi'ne gitmez ve ligde üçüncü olmak bizim için başarı değil utançtır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder