2 Kasım 2009 Pazartesi

Biz Yokken Neler Oldu


Öncelikle herkese merhaba uzun bir aradan sonra bilgisyarımın tamiri ile aranıza dönmüş bulunuyorum,yani hala yazılara devam.Ben yokken çok şey oldu.Öncelikle muhteşem 5-1'lik Sampdoria galibiyetinden başlayalım.Amauri nihayet sazı eline aldı,oyuna müthiş bir katkısı vardı.Son maçlarda süper oynuyor ve artık atmaya başlıyor umarım devamı gelir,ve tabikide kendisi için İtalya Milli Takım kapılarıda açılmaya başlıyor tabii bu performansla giderse.Ve hepimiz söylüyoruz Giovinco oynamalı diye bakın oynadı ve neler neler yaptı.Bunun üstüne Diego'nun müthiş performansı eklenince 5-1'lik süper bir galibiyet geldi.Tabii bunun ardından 3-2'lik şok bir Napoli mağlubiyeti var ki o resmen bir rezalet.2-0'dan maç verdik,tamam Napoli iyi takım güzel takım ama büyük takım olmak için bu tür engelleri aşmak gerekir.Bu maçta tabiki tek olumlu taraf Giovinco'nun gelişimidir.Tabii bu arada İnter aradaki farkı açıyor,ben bu sene çok umutluydum herhalde yine geçen sene gibi olacak aradaki puan farkı 7, geçen hafta 5 attığımız Sampdoria puanları eşitledi bizimle,arkadan Milan geliyor,Fiorentina geliyor ama biz hala 1 hafta kazan,1 hafta kaybet oynuyoruz ve istikrarı yakalayamıyoruz.Haftaya Atalanta'ya gidiyoruz,Bergamo'dan mutlak galibiyet ile dönmeliyiz.İnter Roma ile oynuyor,onların alacağı bir puan kaybı bizim işimize gelecek tabii kazanırsak kaybedersek 5. sıraya kadar düşme tehlikesi var ki o aşamadan sonra şampiyonluk bir hayal.Contini resmen dağıttı Camoranesi'yi 4 dikiş atıldı yüzüne,belki Haifa maçına yetiştirilir.Ferrara'ya da değinmek istiyorum,bıraksın artık bizde ''BİZİM OĞLAN'' modasına uyduk,bizde tutmadı gibi belki biraz daha şans ama çok sanmıyorum.Birkere transfer politikasını hocalar yönetir demekki bizim hocada sorun var.Şu takıma bir forvet alınmadı adam gibi rakipte Eto'o var,Milito var,Pato var,Cassano var bizde Del Piero ama artık onunla yürümez Iaquinta ile Amauri ilede olacak iş değil.Pazzini olursa güzel olur diye düşünüyorum.Haifa'ya gidiyoruz.Geçen maçta 1-0 kazandık sonra Sampdoria'ya patladık.Umarım Camoranesi,Giovinco ve Diego oynar,onlar oynadığı zaman zaten goller kendiliğinden geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder